به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا از کارگروه هشدارواطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین علی صفری، افزود: با اقدامات به موقع، پیشگیرانه و اجرایی مجموعه ستاد بحران شهر قزوین، خوشبختانه خسارت جانی ناشی از سیلاب در قزوین وجود نداشت.
شهردار قزوین خاطرنشان کرد: مدیریت رودخانه ها در طول مسیر، اجرای چندین عملیات تخلیه آبگرفتگی، پاکسازی مستمر رودخانه های داخل شهر، توزیع کیسه های ماسه در بین شهروندان و بازرسی از انهار، رودخانه ها و مسیل ها از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت زمان بود.
این مقام مسئول گفت: با توجه به بحرانی شدن رودخانه بازار در ساعاتی از روز، به منظور حفظ امنیت شهروندان، میدان تره بار تخلیه شد.
دکتر صفری تصریح کرد: نکات ایمنی و فعالیت های کنترل سیلاب، توسط کمیته هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین به اطلاع شهروندان رسید.
شهردار قزوین اظهار کرد: از مجموعه همکاران زحمتکش و خستگی ناپذیر خود در شهرداری قزوین که در دو روز گذشته مشغول خدمت رسانی به شهروندان بودند و توانستند به خوبی سیلاب را کنترل کنند، کمال تشکر را دارم.
این مقام مسئول با بیان این که تعداد نیرو های اجرایی مقابله با سیلاب در ١٢فروردین ماه به حدود ٧٠٠ نفر افزایش یافت، تصریح کرد: به منظور تامین امنیت شهروندان، نیروهای عملیاتی شهرداری قزوین تا زمان پایداری وضعیت جوی، در آماده باش کامل هستند.
صفری همچنین ضمن تبریک روز طبیعت، از شهروندان خواست از توقف در حاشیه رودخانه ها، نهرها، مسیل ها و نقاط پرخطر جدا خودداری کنند.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.