رضا گروسی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان البرز گفت: تقسیم آبی از محور سه راهی پلی وینا تا ورودی الوند صورت گرفته تا بتواند مقداری دبی رودخانه یالیان را کاهش دهد و مدیریت آن را در پائین دست تسهیل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان البرز با اعلام اینکه حجم، میزان و مدت زمان بارشها در ساعات اخیر باعث افزایش غیر قابل پیش بینی آب رودخانه یالیان شده است، گفت: این حجم بارش مشکلاتی را بنوعی بوجود آورده اما با پیش بینی های صورت گرفته و مدیریت خوب شهری و فعالیت سایر دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان تا کنون نتایج مثبتی حاصل شده است.

 وی افزود: تقسیم آبی از محور سه راهی پلی وینا تا ورودی الوند صورت گرفته تا بتواند مقداری دبی رودخانه یالیان را کاهش دهد و مدیریت آن را در پائین دست تسهیل کند.

 گروسی افزود : علی رغم شرایط طغیان یالیان با تمهیدات اندیشیده شده ، مجموعه پیشنهادات مدیریت استان و بازدیدهای بعمل آمده در معیت معاونین محترم استاندار و مدیران مربوطه خوشبختانه تا کنون شرایط کنترل شده است .

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان البرز با اعلام اینکه افزایش حجم بارش ها در بالا دست شهرستان البرز یعنی در ارتفاعات قزوین مشکلاتی را برای شهرستان البرز ایجاد خواهد کرد گفت: تمام پیش بینیهای لازم صورت گرفته و اکیپ های فعال تا پایان خروج از شرایط بحران و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی به حالت آماده باش هستند تا اتفاق جبران ناپذیری در شهرستان حتی المقدور رخ ندهد .

گروسی تصریح کرد: در شهرهای محمدیه، ناحیه شهری مهرگان، بیدستان مشکل خاصی وجو ندارد و تنها محدودیت جزئی ایجاد شده  در شریفیه با مدیریت خوب مسئولین  شهری مرتفع گردیده است .

فرماندار البرز در پایان گفت: تا کنون تمامی راه های حوزه  روستایی و شهری در شهرستان البرز باز و امکان تردد در آنها وجود دارد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.