به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین، رضا گروسی افزود : این حجم بارش مشکلاتی را بوجود آورده اما با پیش بینی های صورت گرفته و مدیریت خوب شهری و فعالیت سایر دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان تا کنون مشکل حادی پیش نیامده است
وی افزود : تقسیم آبی از محور سه راهی پلی وینا تا ورودی الوند صورت گرفته که بتواند مقداری دبی رودخانه یالیان را کاهش دهد و مدیریت آن را در پائین دست تسهیل کند .
گروسی افزود ک با وجود طغیان رود یالیان با تمهیدات اندیشیده شده ، مجموعه پیشنهادات مدیریت استان و بازدیدهای بعمل آمده در معیت معاونان استاندار و مدیران مربوطه ، تا کنون شرایط کنترل شده است .
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان البرز با اعلام اینکه افزایش حجم بارشها در بالا دست شهرستان البرز یعنی در ارتفاعات قزوین مشکلاتی را برای شهرستان البرز ایجاد خواهد کرد گفت : تمام پیش بینی های لازم صورت گرفته و اکیپهای فعال تا پایان خروج از شرایط بحران و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی به حالت آماده باش هستند تا اتفاق جبران ناپذیری در شهرستان حتی المقدور رخ ندهد .
گروسی اظهار داشت : در شهرهای محمدیه ، ناحیه شهری مهرگان ، بیدستان مشکل خاصی وجو ندارد و تنها محدودیت جزئی ایجاد شده در شریفیه با مدیریت خوب مسئولان شهری مرتفع شده است .
فرماندار البرز گفت : تا کنون تمامی راه های حوزه روستایی و شهری در شهرستان البرز باز و امکان تردد در آنها وجود دارد .
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.