به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین ، شهرام احمدپور در جریان بازید از سد انحرافی زیاران که به همراه معاونان عمرانی و سیاسی، بخشدارمرکزی و اعضای شورای تامین انجام شد، افزود: رودخانه طالقان رود نیز دارای 2/5 میلیون متر مکعب آب است و در حوزه این رودخانه جای نگرانی نیست.
فرماندار شهرستان آبیک هم چنین از مسیل ها، رودخانه ها و آبراهه های سطح شهر، شهرکهای همجوار، شهرکهای صنعتی و روستاهای زیاران، طالقان، قشلاق و یانس آباد بازدید کرد.

** *سومین نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران آبیک
سومین جلسه اضطراری ستاد بحران شهرستان آبیک به ریاست فرماندار شهرستان آبیک وبا حضور رجبی معاون عمرانی، بخشداران و مدیران دستگاهای اجرایی روز یکشنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
احمد پور فرماندار شهرستان آبیک و رئیس ستاد بحران این شهرستان گفت: تصرف و تجاوز به حریم رودخانه ها، منحرف کردن آبراهه ها، پرکردن پلها و جانمایی های غیراصولی سازه ها و بناها ه مشکلاتی را در حوزه مدیریت بحران به وجود آورده است.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک با بیان اینکه براساس اطلاعیه های سازمان هواشناسی پایان بارشها ساعت 3 بامداد 13 فروردین خواهد بود خطاب به مدیران دستگاههای اجرائی تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرائی و خدمات رسان به صورت آماده باش در محل خدمت حضور داشته باشند.
فرماندار شهرستان آبیک ظهار داشت:اطلاع رسانی لازم به صورت مکتوب و شفاهی به ساکنین اطراف مسیل ها و رودخانه ها در سطح شهر و روستا توسط بخشداریها و شهرداریها انجام شود.
رئیس ستاد بحران آبیک تاکید کرد: ظرفیت بخش خصوصی باید در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار گیرد
فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه در چند روز گذشته ایستگاه آبیک با میزان بارش بالغ بر 46 میلی متردومین ایستگاه پرباران استان بوده است ،گفت: دستگاههای اجرائی و خدمات رسان شهرستان درخصوص آمادگی و مقابله با حوادث اهتمام ویژه داشته باشند.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.