به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین ، قدرت اله مهدیخانی افزود: باستناد بخشنامه معاون اول محترم رئیس جمهور و با عنایت به وضعیت فوق العاده بوجود آمده در کشور و بارشهای شدید و بی سابقه و متعاقب آن بروز سیلاب و طغیان رودخانه ها، تمامی مدیران استانی و شهرستانی می بایست به صورت تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند.
وی اظهار داشت : بارش ها در سطح استان آغاز شده و تدابیر و تمهیدات مقابله و پیشگیری از بروز سیل در استان از چند روز پیش در حال انجام است.
وی از تمام هم استانی ها و مسافران خواست از اتراق و اقامت در حاشیه رودخانه ها، در روزهای 12 و 13 فروردین اکیدا خود داری نمایند.

*** بازدید از مناطق حساس و بحرانی شهرستان البرز
مهدیخانی همچنین باتفاق جمعی از مسولان شهرستان البرز از رودخانه ها ، پلها و مناطق حساس و بحرانی این شهرستان و روستاهای کوچار، حسن آباد و زعفران در انتهای حوزه رود یالیان بازدید کردد.
وی در این بازدید اظهار داشت:رودخانه یالیان در شهرستان البرز یکی از رودخانه های با سابقه طغیان در استان است که تمهیدات لازم جهت لایروبی و ایمن سازی آن صورت گرفته است.
وی ادامه داد: مذاکراتی با کشاورزان منطقه در خصوص هدایت سیلاب به زمینهای کشاورزی آنها جهت جلوگیری از بروز بحران صورت گرفته است.
وی همچنین از پل روستای لیا در بخش دشتابی بویین زهرا نیز بازدید کرد.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.