به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین ، قدرت الله مهدیخانیعصر شنبه در جریان بازدید از رودخانه ها و پلهای شهرآبیک افزود: در این خصوص دستورات مقتضی به ارگانهای ذیربط ابلاغ شده است .
در این بازدید که به اتفاق معاون سیاسی فرماندار شهرستان آبیک، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان از مناطق پر خطر و در معرض سیل شهر انجام شد، دستورات لازم جهت لایروبی و پاکسازی مسیر های عبوری آب در راستای جلوگیری از بروز سیلاب صادر شد
مهدیخانی در این بازدید ضمن اشاره به وضعیت بحرانی رودخانه ها ی شهر آبیک و ساخت و سازهای غیر اصولی در حریم بستر رودخانه ها اظهار داشت: با توجه به بارش های شدید وسیل آسای پیش رو در سطح استان احتمال بروز آبگرفتگی وجاری شدن سیلاب بالاخواهد بود که تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی همچنین از آمادگاه نیروی زمینی ارتش در آبیک بازدید و هماهنگی های لازم را جهت بسیج امکانات در صورت بروز بحران احتمالی به عمل آورد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی این سامانه بارشی از بعد از ظهر روز یکشنبه 11 فروردین تا اواخر وقت سه شنبه 13 فروردین وارد استان فعال خواهد بود و موجب بارش های قابل ملاحظه ای در سطح استان می شود .
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.