به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در دیدار نوروزی فرماندهان نیروی انتظامی استان قزوین افزود: کارکنان نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه و همه زحمتکشان راهداری که در ایام نوروز برای حفظ امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند جان ، آسایش و آرامش خود را کنار گذاشته و برای حفظ امنیت مردم تلاش می‌کنند.
وی اظهار داشت: در دوران مبارزه علیه حکومت سفاک پهلوی و جنگ هشت ساله تحمیلی و ایستادگی علیه صدام این عنایت خدای متعال بود که عامل پیروزی و موفقیت ملت ایران شد، یقینا تخصص و علم و تعهد مجموعه‌های مختلف همچون نیروی انتظامی یک بعد کار است که در کنار عنایت خدا این خدمات برکت پیدا می‌کند.
امام جمعه قزوین با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه اذعان کرد: امنیت به میزانی مهم است که حضرت ابراهیم(ع) پس از ساخت خانه کعبه از خداوند آن را درخواست می‌کند، همه ما به عنایت و توجه خدای متعال در کنار فعالیت‌هایمان نیازمندیم و زمانی که نگاه خداوند به کار ما معطوف شود از یک زمین بایر یک باغ پر میوه و پرنشاط پدید خواهد آمد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: زمانی می‌توان انتظار داشت حکمت الهی بر دل‌های مردم بنشیند که فضای جامعه از آلودگی‌ها به دور باشد زیرا در فضای آلوده نمی‌توان انتظار داشت که نماز و روزه و نمازجمعه تاثیر لازم خود را بر جامعه بگذارد، انتخاب افراد ناشایست در مدیریت‌ها که براساس حزب و جریان یا فشارهای سیاسی انتخاب شده اند ازجمله عوامل آلوده‌کننده جامعه است.
وی با بیان اینکه در فضای آلوده جامعه نمی‌توان انتظار برقراری امنیت را داشت، گفت: بعضا عده ای در استان ما دزد و اختلاسگر پرورش داده اند و با قلدرمآبی در انتصابات و مدیریت‌ها دخالت کردند و این فضا زمینه ای را ایجاد کرده تا شایسته سالاری کنار گذاشته شود و افراد متعهد منزوی شوند.
آیت‌الله عابدینی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ حاجیان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی قزوین ، افزود: در دوره مدیریت پیشین نیروی انتظامی فعالیت‌های خوبی برای برقراری امنیت و مبارزه با مفاسد صورت گرفت و در مدیریت جدید با حضور شما و نیروهای مخلص فعلی امید ما برای مقابله با مفاسد افزایش یافته است.
مام جمعه قزوین اظهار داشت: همه مردم شاهد اقدامات قهرمانانه شما عزیزان در ایام نوروز و دیگر روزهای سال هستند و باید تلاش کنیم این زحمات با نیت الهی و قصد قربت انجام بگیرد تا رسالت ایمانی شما به خوبی محقق می‌شود.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.