رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: باید کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار به صورت پلکانی و مرحله به مرحله صورت گیرد تا بتوان آن را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید نبیل روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: نوسان قیمت گوشت مرغ به التهاب و تنش بازار، دو نرخی شدن قیمت ها و تشکیل صف های طولانی خرید منجر می شود و باید با افزایش نظارت ها برای کنترل بیشتر قیمت این محصول اقدام کرد.

نبیل اضافه کرد: باید بانک اطلاعاتی دریافت کنندگان نهاده های دامی با ارز 42 هزار ریالی بررسی شود تا بتوان گوشت مرغ را از واحدهای تولید کننده با قیمت مصوب مطالبه و تنش های بازار را مدیریت کرد.

قیمت گوشت مرغ در سطح کشور از 14 تا 15 هزار تومان است

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این جلسه گفت: میانگین قیمت گوشت مرغ در استان های مختلف کشور میان 14 تا 15 هزار تومان است و در واقع استان‌های تولیدکننده مرغ با چالش ها و مشکلاتی مواجه هستند.

علی اکبر کبیری گفت:برای کاهش قیمت این محصول در بازار باید روند کاهش تدریجی را در پیش گرفت تا بتوان به آرامی به ثبات قیمت مرغ در سطح بازار دست یافت.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ماه رمضان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای جوجه‌ریزی واحدهای تولیدی صورت گیرد تا در تامین نیازهای مردم در این ایام با مشکل خاصی مواجه نشویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.