به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین پویا محمودیان در قزوین افزود: هر چقدر مسوولان شهری بتوانند جاذبه‌های گردشگری را بیشتر به مسافران معرفی کنند در رونق صنعت گردشگری موفق‌تر خواهند بود.
وی درخصوص دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی که در قزوین در حال برگزاری است، اظهار داشت : این جشنواره موجب نشاط اجتماعی و شادابی گردشگران و اهالی قزوین شده است.
وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در سایر استان‌های کشور نیز ضروری است ، گفت : ایران از نظر گوناگونی اقوام با فرهنگ‌های مختلف کشوری پربار است و هر قومی از جاذبه‌های گردشگری ایران اسلامی به شمار می‌آید.
محمودیان گفت: باید جاذبه‌های گردشگری را با استفاده از راهکارهایی مانند جشنواره‌های متعدد فرهنگی و برپایی نمایشگاه و بازارچه‌های مختلف به آحاد جامعه معرفی کنیم.
وی افزود: تنوع قومیت‌ها، علاقه و رغبت گردشگران را برای مسافرت به نقاط مختلف کشور برای آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ‌ها بیشتر می‌کند به همین دلیل باید در این راستا تلاش کرد
وی گفت: رونق صنعت گردشگری قزوین، نقش بسزایی در تحول اقتصاد شهر خواهد داشت و مردم از شرایط فوق برای کسب درآمد بیشتر استفاده خواهند کرد.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.