مهدی آخوندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای قزوین امروز نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی مناطق با مه و رگبار پراکنده باران همراه است.
وی اضافه کرد: از ظهر فردا (پنجشنبه) به تدریج با افزایش ابر و رعد و برق شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق کوهستانی استان خواهیم بود.
آخوندی سردترین نقطه استان را در24 ساعت گذشته بخش کوهین با دمای منفی سه درجه سلسیوس عنوان کرد و گفت: شهر معلم کلایه با منفی 2 و سیردان و آوج با متفی یک درجه سلسیوس به ترتیب بعد از کوهین سردترین نقاط استان بودند.
این کارشناس هواشناسی گرمترین نقاط استان قزوین را به ترتیب آبیک ، قزوین و بویین زهرا دانست و بیشینه دما در آبیک را 8 درجه سلسیوس عنوان کرد.
آخوندی در خصوص میزان بارش ها در 72 ساعته گذشته گفت: بیشترین میزان بارندگی متعلق به بخش کوهین به میزان 42 میلی متر و کمترین بارش ها در معلم کلایه به میزان 20 میلی متر است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.