به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین، سید مهدی کاظمی روز سه شنبه افزود: براساس هماهنگی‌ با سازمان هواشناسی در روزهایی که برحسب اعلام این سازمان احتمال بارندگی و وقوع آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، تمامی دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده‌باش کامل هستند و برای رفع آبگرفتگی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
جانشین رئیس ستاد بحران شهرداری قزوین تصریح کرد: لایروبی انهار، کانال‌ها و مسیل‌ها، استقرار بیش از 550 نفر نیروی انسانی نظارتی و عملیاتی، آماده سازی و جانمایی بیش از 2 هزار شن و ماسه، بکارگیری دستگاه های لودر، بابکت و بیل مکانیکی در نقاط حادثه خیز برای مقابله با بارندگی و آب‌گرفتگی سطح شهر را از جمله اقدامات شهرداری در راستای پیشگیری از سیلاب در قزوین است.
کاظمی خاطرنشان کرد: با همکاری مناطق سه گانه شهرداری و سازمان مدیریت پسماند، رفع موانع و نواقص در کانال‌ها، جوی‌ها و مسیر‌ها همچنان در حال پیگیری است.پ
هم اکنون به دلیل بارش باران برخی معابر و خیابان های شهر قزوین دچار آبگرفتگی شده اند.

**آماده باش نیروهای عملیاتی و ستادی آتش نشانی قزوین
مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین نیز از آماده باش تمامی نیروهای ستادی و عملیاتی این سازمان تا پایداری وضعیت جوی هوا خبر داد.
مجتبی منتظری افزود: تمامی نیرو‌های ستادی و عملیاتی این سازمان به منظور مقابله با سیل و اتفاقات ناشی از بارندگی‌های اخیر در قزوین درحالت آماده باش هستند.
وی اظهار کرد: سازمان آتش نشانی با تمام تجهیزات و نیرو‌های عملیاتی 8 ایستگاه آماده خدمت رسانی و مقابله با هر گونه حادثه در پی بارندگی‌های اخیر در استان قزوین و سایر استانها است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.