به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این دیدار با اشاره به نام گذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، اظهار داشت: فضای کاری و مدیریتی استان قزوین از ابتدای سال جدید معطوف به حوزه تولید است که در همین راستا اولین روز کاری خود را با افتتاح و راه اندازی واحد تولیدی اشکان چینی در شهرستان البرز که نزدیک به هفت سال تعطیل بود آغاز کردیم.
استاندار قزوین همچنین گفت: در آخرین روز از سال 97 مشکل بدهی شهرداری ها به پیمانکاران حل و مرتفع شد و امیدواریم طرح‌ها و پروژه‌های این حوزه نیز در سال جاری با قوت و کیفیت بالاتری اجرایی و عملیاتی شود.
وی در ادامه گفت: سال جدید با حادثه سیل در استان های گلستان و مازندران همزمان شد که خسارت زیادی را به هموطنان ما در برخی از مناطق این استان ها وارد کرد و همدلی و همراهی مسئولین و مردم در حمایت و امدادرسانی به حادثه دیدگان توانست انسجام ملی را به نمایش گذاشته و قدری از آلام حادثه‌دیدگان بکاهد.
استاندار قزوین افزود: روند حمایت،پشتیبانی و امداد رسانی به سیل زدگان باید سرعت و شتاب بیشتری بگیرد و از استان قزوین نیز تجهیزات و چند فروند بالگرد برای مناطق سیل زده استان گلستان ارسال و اعزام شده و برای ارسال تجهیزات و کمک های بیشتر آمادگی لازم وجود دارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.