حسن آصفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت 219 مسافر و گردشگر نیز از خدمات پست های سیار که با دوچرخه یا پیاده در تردد هستندT بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: در قالب این طرح پست های ثابت و سیار و همچنین فضاهای دیگر برای ارایه خدمات فرهنگی، مذهبی و درمانی و راهنمایی مسافران نوروزی آماده می شود.
آصفی ادامه داد: در این راستا 10 پست ثابت در مسیر تردد مسافران در جاده ها، 2 پست سیار(سحاب)، 10 فضای دوستدار کودک و 2 خیمه نماز برای ارایه خدمات به مسافران ایجاد شده است.
وی همچنین گفت: همچنین در کنار این پست ها 13 ایستگاه سلامت نیز به منظور ارایه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی مانند فشار و قند خون در محل های مشخص شده برپا شده اند که تاکنون هزار و 181 نفر به آنها مراجعه کرده اند.
آصفی اظهار داشت: در فضاهای دوستدار کودک نیز 580 نفر و در خیمه های نماز 46 نفر حضور یافته اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین افزود: در این ایام هزار و 520 مسافر نوروزی نیز به کمپین بهرفت که مربوط به بهبود رفتارهای ترافیکی است، پیوسته اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین افزود: این خدمات توسط 84 عضو جوان زن و 56 عضو جوان مرد از شاخه های مختلف کانون های آزاد، دانشجویی، دانش آموزی، روستایی و غنچه های هلال به مسافران نوروزی ارایه شده است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.