رئیس پلیس راه قزوین گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی هموطنان، آزادراه های قزوین همچنان با ترافیک نیمه سنگین روبرو هستند.

سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین افزود: در حال حاضر باند شمالی آزادراه های قزوین -رشت، قزوین -کرج و قزوین-زنجان با ترافیک نیمه سنگین عبور است اما تردد خودروها روان روبرو بوده و همچنین ترافیک در سایر راه های ارتباطی استان عادی و روان گزارش شده است.

وی همچنین گفت: متاسفانه در عوارضی ها به علت اطلاع نداشتن رانندگان از عدم پرداخت نقدی عوارض، با ترافیک سنگین روبرو هستیم.

رئیس پلیس راه قزوین ادامه داد: با وجود اطلاع رسانی و نصب بنر نسبت به عدم پرداخت نقدی رانندگان در مقابل باجه عوارضی ها باز هم شاهد توقف خودروها مقابل جایگاه های یادشده هستیم که موجب ایجاد ترافیک می شود.

به گفته وی، عدم ساماندهی فروشندگان دوره گرد و توقف خودروها برای خرید بر شدت ترافیک در عوارضی آزادراه های قزوین افزوده است.

سرهنگ بیگلری با اشاره به چهار مورد فوتی در سوانح رانندگی استان از آغاز تعطیلات نوروزی تا امروز تصریح کرد: متاسفانه علت وقوع سوانح رانندگی منجر به فوت یادشده توجه به جلو رانندگان ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی ادامه داد: پلیس همواره به رانندگان توصیه کرده تا هنگام سفر، به خصوص در تعطیلات ضمن استراحت 20 دقیقه‌ای به ازای هر 2 ساعت رانندگی، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد نیز خودداری کنند.

استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و مابقی نیز راه روستایی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.