مسعود شرفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این شرکت همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی ضمن لغو مرخصی کارکنان خود در این ایام، چهار تیم بازرسی خود را در چهار ناحیه استانی مستقر کرده تا فرآورده های نفتی عرضه شده به لحاظ میزان آلایندگی ها را مورد رصد شبانه روزی خود قرار دهند.
شرفی یادآور شد: از اواسط اسفند ماه سال 97 نیز تمامی 144 جایگاه سوخت بنزین، نفت گاز و سی ان جی های استان توسط کارشناسان این شرکت به لحاظ فعال بودن تلمبه ها و نازل ها، سلامت ژنراتورها و سامانه های هوشمند، نظافت جایگاه ها و موارد مورد نیاز اطلاع رسانی به مسافران مورد بازدید قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی قزوین اضافه کرد: به منظور تسهیل در ارایه خدمات و رفع برخی مشکلات، عرضه سوخت به جایگاه های این استان در طول تعطیلات نوروزی به میزان 72 ساعت اعتباری و بدون دریافت وجه صورت می گیرد تا هیچ بهانه ای برای خدمات رسانی مطلوب سوخت به مسافران نوروزی ,وجود نداشته باشد.
شرفی یادآور شد: براساس پیش بینی های به عمل آمده میزان مصرف سوخت برای نوروز 98 با حدود 20 درصد افزایش روبرو خواهد بود و در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.