به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا با وی افزود: ایمان و امنیت از یک خانواده هستند و معلوم می‌شود تا ایمان نباشد، هر چقدر نیز تلاش کنیم امنیت و آرامش حقیقی برای ما به ارمغان نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: انسان‌ها اگر تمام ثروت و قدرت دنیا را داشته باشند، بدون ایمان به خدا به امنیت و آرامش درونی نمی‌رسند چرا که بدون ایمان به خدا، نقشه روشنی از عالم نخواهند داشت.
وی در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی قزوین در روز جاری،گفت: سردار مهدی محمودی در استان قزوین حضور تاثیرگذاری داشت و از حضور وی در این استان خاطرات خوبی داریم و رسالت‌هایی که در حوزه کاری ایشان بود، به خوبی انجام شد.

**سال 97 را با امنیت کامل سپری کردیم
سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت عمومی است،اظهار کرد: با عنایت خداوند، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبر و بردباری مردم شریف و مجاهدت پیدا و پنهان همه نیروهای امنیتی کشور، امسال را با امنیت کامل سپری کردیم.
وی تصریح کرد: مردم نشان دادند اگر مشکل، نگرانی و دغدغه‌ای دارند، از اصول بنیادین خود یعنی دین، حکومت دینی و انقلاب اسلامی دست بردار نیستند.
جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: هر چند سال 97، سال پرکاری برای نیروی انتظامی بود اما سال پر افتخاری را به همراه داشتیم و رهبری نیز در دیدار اخیری که با ایشان داشتیم، رضایت کاملی از عملکرد نیروی انتظامی داشتند.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات سردار محمودی فرمانده سابق انتظامی استان گفت: سردار محمودی عملکرد بسیار خوبی داشت و در مدت خدمت خود با تدبیر عمل کرد و شاهد امنیت بسیار بالایی در قزوین بودیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.