به گزارش ایرنا، سرتیپ ایوب سلیمانی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی استان قزوین با بیان اینکه پلیس در سال 98 اقدامات گسترده ای برای کمک به تامین امنیت اقتصادی جامعه تدارک دیده است،افزود: تشدید مبارزه با قاچاق دام زنده به خارج از کشور در همین راستا دنبال می شود.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه دشمن در نقاط مرزی همواره تهدیدات بسیاری برای ما ایجاد می کند،گفت: در سال 98 آمادگی برای تامین امنیت مرزها افزایش می‌دهیم.
وی به کاهش حداکثری تلفات و سوانح جاده ای در سال جاری اشاره کرد و گفت: اقدامات حوزه ترافیکی و انتظامی با جدیت دنبال می شود و باید بتوانیم تلفات جاده ای را از 16 هزار مورد در سال به 6 هزار مورد کاهش دهیم.
وی با اشاره به لزوم برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال با تلاش پلیس، اضافه کرد: آرامش معنادار امسال در چهارشنبه آخر سال به ارتقای سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه برمی گردد که البته تلاش های نیروی انتظامی در این رابطه بی علت نیست و امیدواریم امروز کم حادثه ترین مراسم چهارشنبه سوری را طی کنیم.
جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: پلیس باید حافظ امنیت علم آموزی، کسب و کار باشد و همواره تلاش کند تا ضمن پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی خودش را در تراز پلیسی با اخلاق و متدین قرار دهد.
سرتیپ سلیمانی با بیان اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی متدین و انقلابی است،اظهار داشت: رسالت نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا ضمن اقتدار بتواند برای مردم مهربان و برای مخلان امنیت قاطع و سرسخت باشد.
این مسئول انتظامی به آرامش به عنوان احساس گمشده بشر اشاره کرد و گفت: همیشه بشر به دنبال این بوده تا احساس امنیت را در طول زندگی حس کند و همه جوامع نیز در تلاش هستند تا آن را محقق سازند.
وی اظهار داشت: پلیس چون خود حافظ نظم و امنیت است، نباید بی نظم و مخل امنیت باشد و تا همواره مردم با دیدن پلیس در جاده، خیابان و حتی همسایگی محل سکونت احساس آرامش کنند.
سرتیپ سلیمانی ادامه داد: اگر پلیسی خارج از روال و مرام تعیین شده حرکت کند با او برخورد می شود.
وی یادآور شد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر پلیس هوشیار، عادل، مقتدر و در بزنگاه های حساس حضور داشته باشد، ویترین بسیار متعالی برای نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.
سرتیپ سلیمانی انتخاب فرمانده جدید انتظامی قزوین را منطبق بر تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و به ضرورت جوان گرایی پلیس در راستای توسعه امنیت تاکید نمود.
در این مراسم از تلاش های سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی سابق قزوین قدردانی و سرهنگ مهدی حاجیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.