به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: اگر اقدامات اقتصادی و صنعتی با شفافیت هرچه بیشتر اجرا شود و مردم از اقدامات مسئولان آگاه باشند سال آینده شاهد روزهای خوبی خواهیم بود.
وی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم و قابل توجه استفاده از نقدینگی های خرد مردم در راستای تولید است که این موضوع می تواند مانع از سرازیر شدن سرمایه های سرگردان به بازار سکه و ارز شود.
زرآبادی با بیان اینکه تغییر مدیریت صرفا به بهبود اوضاع جامعه منجر نمی شود، اظهار داشت: برای تغیرات اساسی باید نگاه و سیاست گذاری ما در حوزه اقتصاد و صنعت تغییر کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تولید کننده های کشور به غیر از تولید نباید دغدغه ای داشته باشند و امیدوارم که استان قزوین مانند سایر حوزه ها در خصوص رشد و توسعه صنعت نیز پایلوت شود.
زرآبادی به نبود توجه در حوزه اصناف انتقاد کرد و گفت: امروز از ظرفیت اصناف ما استفاده نمی شود و هنوز جایگاه اصناف ما در استان . حتی در کشور به درستی شناخته نشده است که باید در این خصوص کار کارشناسی صورت بگیرد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و سازمان صنعت باید در کنار یکدیگر باشند و امیدواریم که هر روزه شاهد حمایت و رشد بیشتر حوزه اقتصادی و تولید در استان باشیم.
در این مراسم سعید نبیل به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.