به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: حرکت این باید حمایت همه جانبه از بخش خصوصی باشد و همه دستگاه های دولتی باید تسهیل گر امور اقتصادی باشند.
وی اضافه کرد: استان قزوین دارای معادن بسیار خوبی است که همواره مورد غفلت واقع شده و لازم است که در این خصوص تدابیر ویژه و برنامه ریزی مناسبی اتخاذ شود.
محمدی اظهار داشت: لبه تیز تحریم ها متوجه اقتصاد جامعه است و هجمه های دشمن در حوزه تولید و صنعت را باید با ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب اقتصادی خنثی کنیم.
این نماینده مجلس به مزیت های کشور در حوزه منابع زیرزمینی و انسانی اشاره کرد و گفت: اگر برنامه ریزی مدون و کار جهادی سرلوحه برنامه مسئولان قرار گیرد به راحتی می توانیم از موانع دشوار اقتصادی عبور کنیم.
محمدی خاطرنشان کرد: حوزه صنعت، معدن و تجارت نقش اساسی را در حوزه تولید ایفا می کند و لازم است که از همه ظرفیت ها به منظور رفع مشکلات و تامین رفاه مردم به کارگیری شود.
در این مراسم سعید نبیل به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد و از خدمات علی پرزحمت تجلیل به عمل آمد.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.