به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در آیین تجلیل از هیات های ورزشی استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: در سطح کشور شعار افتخار به گذشته و امید به آینده مطرح شده است و باید در عرصه ورزش نیز با الگوگیری از این شعار برای کسب افتخارات و درخشش های بیشتر در سال 98 اقدام کرد.
زاهدی گفت:خوشبختانه ورزش استان در طول سال بدون اغراق مرتبا رو به تعالی و پیشرفت بوده است و باید از افتخارآفرینی ها و درخشش های ورزشکاران و قهرمانان ورزشی تقدیر و تشکر کرد.
استاندار ادامه داد:قزوین در بخش جوانان و سازمان های مردم نهاد نیز فعالیت های چشمگیری داشته و تحرکات زیادی در این زمینه ایجاد شده است.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود:باید قطعا ارتباط بین مسئولان اجرایی و جوانان بیشتر شود چون جوانان جامعه را با نگاه نوگرای خود مشاهده کرده و طبیعتا انتقال دیدگاه جوانان به مسئولان در تصمیم گیری ها موثر خواهد بود.
این مسئول گفت: احزاب، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها، نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند و بهترین راه برای بررسی نظرات مردم، مراجعه به همین سازمان ها است و باید زمینه حضور و ارتباط بیشتر آنها را با مسئولان فراهم کرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.