به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام روح الله فاطمی نسب روز شنبه در دیدار با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک افزود: این مهم در حالی است که در زمان جنگ یک میلیون و 250 هزار نفر درگیر جنگ بودند و از این جبهه سازی غافل شدیم و با رویکرد جذب حداکثری این جبهه سازی ادامه پیدا نکرد که لازم است در این زمینه اقدامات شایسته صورت پذیرد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه نگاه کریمانه، گمشده برخی از بزرگان ماست و اگر این نگاه کریمانه وجود داشت الان شاهد مشکلات موجود در جناح های سیاسی نبودیم.
وی ضمن تشکر و خداقوت به دست اندرکاران برگزاری مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه آبیک اظهار داشت: باید در خصوص جذب و حضور جوانان در نماز جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه اقدام شود به گونه ای که تجارب و اندوخته های پیشکسوتان در این عرصه جوانان منتقل شود.
وی افزود: ستاد نماز جمعه نباید از جوانان قدیمی خالی شود و همانگونه که تاکنون همراه بوده‌اند در ادامه راه نیز باید در کنار جوانان همراه ستاد نمازجمعه باشند.
فاطمی نسب با بیان اینکه همه ما مسلمان هستیم و فرقی ندارد که در کدام دولت و جناح فعالیت می‌کنیم اظهار داشت: نگاه کریمانه و رحیمانه که سیره و سنت الهی، ائمه اطهار(ع )، پیامبر اعظم( ص ) و در امتداد آن امام راحل و امام خامنه ای می باشد، باید در ستاد نماز جمعه مد نظر قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه مستقل است و به هیچ گروه و جناح سیاسی تعلق ندارد، تصریح کرد: البته در خط مقدم سنگر انقلاب که نماز جمعه است، حزب اللهی ها هستند، اما نگاه جناح سیاسی در نماز جمعه وجود ندارد و این سیره الهی، ائمه و انبیاء و امام و رهبری برای جذب حداکثری است.
فاطمی نسب با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای احتمال وقوع فتنه سال 98 خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم از این فتنه به سلامت بگذریم نگاه جذب حداکثری را باید عملیاتی کنیم در غیر اینصورت ضربه خواهیم خورد چرا که هم اکنون آخرین حربه دشمن حربه اقتصادی است، بنابراین مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: نماز جمعه بهترین سنگر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب است و این تریبون مقدس ترین تریبون نظام جمهوری اسلامی است که باید فریاد مستضعفین به گوش دیگران برسد و لازم است روشنگری شود تا در فتنه پیش رو حق و ناحق تشخیص داده شود.
فاطمی نسب ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین رمضانی رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک اظهار داشت: ایشان به جهت خدمات شایسته و توانمندی ها و ظرفیت هایی که دارند به عنوان ناظر ستادهای نماز جمعه در استان انتخاب شده و به جای ایشان حجت الاسلام خدابخشی به عنوان سرپرست ستاد، تا تعیین مسئول ستاد فعالیت خواهند کرد و از تجارب و خدمات حجت‌الاسلام رمضانی در استان استفاده خواهیم کرد.
در این مراسم ضمن اهدای لوح و هدیه از خدمات حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با حضور امام جمعه آبیک و مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین قدردانی شد و احکام معاونت ها و اعضای مشورتی ستاد نماز جمعه آبیک نیز به افراد مورد نظر اعطا گردید.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.