به گزارش ایرنا، قاسمی روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین تاکید کرد: متاسفانه در بسیاری از مواقع وقتی فردی وارد یک سرمایه گذاری می شود در عمل برای پیشبرد کارهای خود با موانع متعددی روبرو می‌شود و عطای کار را به لقایش می‌بخشند.
وی ادامه داد: کشورهای موفق در حوزه سرمایه گذاری وقتی که با موانع قانونی روبه‌رو می‌شوند بلافاصله اقدام به بازنگری قوانین خود می کنند در حالی که بسیاری از قوانین موجود کشور ما مربوط به بیش از نیم قرن گذشته است ‌
این مقام قضایی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها در پاره ای از مواقع می توانند با در نظر گرفتن منافع عمومی و با تعامل و هم افزایی مشکلات را برطرف کنند،افزود: متاسفانه در سطح استان بسیاری از مدیران دستگاه‌ها به جای برطرف کردن معضلات، آنها را به وزارتخانه متبوع خود محول می‌کنند که این مسئله باعث افزوده شدن دوچندان مشکلات می شود.
به گفته وی، دستگاه‌ها در همان ابتدای کار باید به سرمایه‌گذاران انجام شدن و یا نشدن کارشان را بگویند چرا که در غیر این صورت خود ما باعث فرار سرمایه ها و تضییع حقوق مردم می شویم.
قاسمی به اقدامات شایسته قوه قضاییه در حوزه الکترونیکی کردن روند دادرسی ها اشاره کرد و گفت: با توجه به هزینه‌های بالای دادرسی باید اذعان کرد که اگر چه نمی شود خارج از مقررات و قوانین گام برداشت اما به هر حال مشکلات باید در جایی مرتفع شوند.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد سیستم قضایی آن است که به هیچ وجه قصد توقف چرخ صنعت را نداشته و اقدامات چند سال اخیر نیز خود گواه این واقعیت بوده است.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.