به گزارش ایرنا، علی فرخ‌زاد روز پنجشنبه در نشست کمیته مسکن استان قزوین تاکید کرد: اراضی موجود شهرک مهرگان به واسطه احداث مسکن مهر دارای ارزش افزوده بالایی هستند که باید از ظرفیت های آن در جهت رفع مشکلات موجود در این شهرک اقدام کرد.
وی ادامه داد: با توجه به معضلات این شهرک به حوزه های حوزه آب و فاضلاب ، برق و آموزش و پرورش می‌توان با واگذاری برخی از اراضی موجود در محدوده این شهرک و هزینه کرد آن در بخش‌‌های ضروری نسبت به رفع کمبودها اقدام به عمل آورد.
این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه با هدایت فاضلاب این شهرک به اراضی پایین دست شهر شریفیه با یک معضل بحران زا روبه‌رو هستیم که با توجه به اعلام اعتبارات مورد نیاز از سوی شرکت آب و فاضلاب استان باید نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.
فرخزاد با اشاره به وجود پست سیار برق این شهرک،تاکید کرد: این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست و با توجه به نیاز 80 میلیارد ریالی شرکت توزیع نیروی برق استان در این رابطه، برنامه ریزی در جهت رفع این مشکل ضروری است.
وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی قزوین همچنین باید اراضی باقیمانده موجود این شهرک را با کاربری های در نظر گرفته شده به معاونت عمرانی استانداری اعلام کند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.