به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون روز چهارشنبه در این خصوص گفت : با برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده همزمان با آغاز سفرهای نوروزی 9 اداره شهرستان های تابعه این اداره کل با 26 راهدارخانه و با استفاده از 300 نفر نیروی راهدار و 280 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین در طرح پاکسازی حریم راه های مواصلاتی استان به کار گرفته شدند.
وی در ادامه تصریح کرد : این طرح پاکسازی همزمان با سراسر کشور انجام شد و مقادیر زیادی زباله و کیسه های پلاستیکی از حاشیه راه ها جمع آوری و به محل دفن زباله های استان انتقال یافت.
پیرنون با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از حریم راه ها وظیفه تمام کاربران جاده ها است از شهروندان و مسافران نوروزی خواست از ریختن زباله در حریم راه ها خودداری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود : از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای نگهداری، ایمن سازی و بازنگهداشتن 6 هزار و 700 کیلومتر از راه های استان است و در این راستا تلاش می کنیم با همکاری سایر دستگاه ها به ویژه پلیس راه وظایف جاری، اضطراری و دوره ای خود را به خوبی انجام دهیم.
استان قزوین 217 کیلومتر آزادراه و 350 کیلومتر بزرگراه دارد و به طور متوسط ماهانه 20 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.