مسعود شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته میزان روزانه مصرف سوخت استان در تعطیلات نوروزی 2 میلیون و 800 هزار لیتر بود و امسال نیز پیش بینی های لازم برای افزایش 20 درصدی مصرف سوخت به عمل آمده است.
وی با اشاره به اینکه انبارهای موجود سوخت در استان مشکلی از نظر تامین سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی ندارند، تاکید کرد: برای تسهیل در امر سوخت رسانی در تعطیلات نوروزی، سوخت مورد نیاز را به صورت اعتباری تا 72 ساعت فروش به جایگاه داران تحویل خواهیم داد تا جایگاه داران هیچ بهانه ای در این زمینه در این ایام نداشته باشند.
شرفی اضافه کرد: چهار تیم گشت نوروزی این شرکت نیز فعالیت خود را از هفته جاری در سطح استان آغاز کرده اند که علاوه بر نظارت در امر سوخت رسانی، وضعیت مجتمع های خدماتی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و سایر موارد مربوط به امور مسافران را مورد بررسی دقیق قرار می دهند.
این مسئول با اشاره به میزان سوخت مصرفی سی ان جی، خاطرنشان کرد: در این حوزه با وجود مصرف ماهانه 18 میلیون متر مکعب گاز طبیعی، هیچ مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد و تدابیر لازم برای ایام تعطیلات نوروزی در این زمینه اندیشیده شده است.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.