به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید جهانگیری در خصوص این طرح افزود: اجرای طرح عابریار در سال های اخیر تاثیر زیادی در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در بین شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان داشته است.
وی ادامه داد: در مناسبت های خاص مانند ایام بازگشایی مدارس و فرا رسیدن عید نوروز سعی داریم با اجرای شیوه های نوین طرح عابریار مانند استفاده از تن پوش های عروسکی و حضور شخصیت های نمایشی مانند حاجی فیروز و مبارک قوانین ترافیکی را به شکل بهتر به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در آستانه نوروز 98 نیز با توجه به برنامه ریزی های صرت گرفته، طرح عابریار با حضور شخصیت های نمایشی مانند مبارک و حاجی فیروز و سایر شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان، در تقاطع های خیام، شهرداری، عدل و پیغمبریه قزوین اجرا می شود.
جهانگیری با بیان اینکه این طرح از 21 اسفند آغاز شده و تا پایان ماه جاری نیز ادامه خواهد داشت،یادآور شد: امیدواریم با اجرای طرح عابریار به شیوه نوین بتوانیم قوانین ترافیکی به ویژه نحوه تردد از عرض معابر در تقاطع ها را به بهترین شکل ممکن به کودکان آموزش دهیم.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.