به کزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در دیدار با کارمندان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جامعه ایثارگران ما هر یک پدر، برادر، خواهر و مادری را در طول هشت سال دفاع مقدس از دست داده و سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و هر اندازه خدمت به آنان کم بوده و باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کرد.
وی اظهار داشت: برخی از جامعه ایثارگران عزیزان‌شان سال‌ها در اسارت بوده و یا پیکرشان مدت‌ها به وطن بازنگشته و سال‌ها چشم انتظار بودند و نقش بسزای این قشر در حفظ و اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.
استاندار قزوین خطاب به کارکنان بنیاد شهید گفت: شما خدمتگزار چنین ایثارگرانی هستید و خداوند توفیق بزرگی به شما عنایت کرده است.
وی اظهار داشت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر کار اجرایی، باید ارتباط عاطفی با ایثارگران داشته باشند و همین سختی کار شما عزیزان را دو چندان می‌کند که مطمئنا خداوند متعال اجر آن را خواهد داد.
استاندار قزوین گفت: نظام بنا ندارد همه خدماتی که بنیاد به ایثارگران ارایه می‌دهد اعلام کند زیرا هر کشور وظیفه دارد به این قشر خدمات‌رسانی کند.
این مسئول افزود: ایثارگران ما در جهت حفظ انقلاب و نظام، جان و یا بخشی از سلامتی خود را از دست داده و این افراد و خانواده آنان بیش از این‌ها شایستگی دریافت خدمات را دارند.
استاندار قزوین گفت: ما مسئولان هر زحمتی که متحمل می‌شویم برابر لحظه‌ای که مادری در انتظار بازگشت استخوان یا تکه‌ای از لباس فرزندش است، ارزشی ندارد.
زاهدی افزود: شهدا واقعا به گردن همه‌ ما حقی دارند به ویژه مسوولان که به برکت آنها، اعتباری در کشور کسب کرده و موقعیت اجتماعی به دست آورده اند.
وی همچنین گفت: از آرمان‌ها و اهدافی که شهدا به خاطر آنها جانفشانی کردند به هیچ عنوان نمی‌توان چشم‌پوشی کرد و باید تلاش کرد که در کشورمان محقق شود.
در این دیدار، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گزارشی از فعالیت‌های بنیاد و مشکلات جامعه ایثارگران ارایه کرد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.