مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: شرکت چسب البرز در شهر صنعتی البرز دچار حریق شده که در این حادثه، 4 نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: ساعت 15:45 بعد از ظهر امروز بر اثر جا به جایی مواد شیمیایی یک شرکت تولیدکننده نوار چسب و چسب قطره‌ای در شهر صنعتی البرز استان قزوین، دچار حریق شد.

وی افزود: ساعات اولیه اعلام حریق در شرکت مذکور، مأموران آتش‌نشانی بر سر حادثه حضور یافته و اطفای حریق را آغاز کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: به محض یافتن اطلاع از حادثه و با توجه به گستردگی حریق شرکت مواد شیمیایی شهر صنعتی البرز از مأموران آتش‌نشانی ایستگاه‌های شهرهای قزوین، بوئین‌زهرا، بیدستان، محمدیه، آبیک و همچنین ظرفیت ارتش برای اطفای حریق استفاده شده است.

مهدیخانی اضافه کرد: بر اثر حریق شرکت دو نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، دو نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه حریق شرکت هنوز مهار نشده است، خاطرنشان کرد:  در حال حاضر مأموران آتش‌نشانی مشغول اطفای حریق هستند و با توجه به حجم بالای آتش‌سوزی اطفای حریق زمان‌بر بوده و چندین ساعت به طول می‌انجامد.

به گزارش ایلنا، زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند محل حادثه شرکت ایران چسب تولید رنگ و مواد شیمیایی بوده که بر اثر حریق  کاملا شعله ور شده بود. آتش‌سوزی به حدی است که از فاصله چند 10 متری نیز امکان نزدیک شدن به ساختمان وجود نداشته است.
شهر صنعتی البرز در 10 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.