ستار سیاهکالی مرادی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسیب دیدگی به این ایستگاه که در فضای مجازی نیز بازتاب داشت، بلافاصله توسط عوامل اجرایی مرمت شد.
وی ادامه داد: آسیب و صدمه به هر یک از وسایل و مبلمان شهری در واقع آسیب به اموال شهروندان محسوب می شود و لذا هر شهروند نسبت به حفظ و نگهداری از امکانات در نظر گرفته شده مسئول است .
سیاهکالی اظهار داشت : با توجه به نزدیک شدن به سال جدید اقدامات صورت گرفته در شهرها توسط شهرداری در جهت جذب گردشگران و نیز رفاه حال شهروندان انجام شده و همه باید در حفظ امکانات موجود نهایت دقت را به عمل آورند.
وی با بیان اینکه حفظ اموال شهر با توجه به اینکه بخش مهمی از آن از محل درآمد عوارض مردم تامین می شود بر عهده شهروندان است.، گفت: شهرداری سالانه بخش اعظمی از هزینه‌های خود را برای رفاه حال شهروندان در حوزه‌های مختلف از جمله فضای سبز، ترافیک، حمل و نقل و مسائل فرهنگی و ورزشی هزینه می‌کند.
خبر تخریب و سرقت تجهیزات ایستگاه اتوبوس مکانیزه شهر محمدیه توسط سارقان واز بین بردن استیکرهای فرهنگی ایستگاه های اتوبوس عصر روز یکشنبه در فضای مجازی قزوین بازتاب داشت.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.