سرپرست شهرداری الوند گفت: 10 درصد بودجه سال ۹۷ در جیب ۹ نفر از بدهکاران به شهرداری الوند قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مصطفی طاهرخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهروندان خوش‌حساب الوندی که عوارض سالیانه خود را به‌موقع پرداخت می‌کنند، امیدوارم الگویی برای شهروندانی شوند که با بی‌اعتنایی و اجحاف در حق دیگر شهروندان چندین سال است از پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری سرباز می‌زنند و مدیریت شهری را در حل مشکلات شهری یاری نمی‌کنند.

وی افزود: از زمان خدمت در شهرداری الوند چندین بار از این شهروندانی که خوش حساب نیستند، دعوت شده و از آنان درخواست شده نسبت به پرداخت بدهی خود به شهرداری اقدام کنند که بی‌نتیجه بود و اخطارهای مکرر هم بی‌اثر ماند.

سرپرست شهردای الوند ادامه داد: در حالی‌که تاریخ بدهی شهروندان مذکور بیش از چند سال است که با توجه به نرخ تورم و افزایش هزینه‌‎ها، مبالغی که می‌توانست سال‌های گذشته بخشی از اعتبار پروژه‌های عمرانی شهر را تامین کند و باعث آبادانی شهر شود نسبت به سال‌های گذشته کم ارزش شده است.

طاهرخانی اضافه کرد: شهروندانی که خوش‌حساب نیستند فکر می‌کنند همیشه در حاشیه امن بوده و می‌توانند با سوء‌استفاده از حق‌الناس و بیت المال برای خود سرمایه‌اندوزی کنند.

سرپرست شهرداری در پایان یادآور شد: برای احقاق حقوق مردم و شهر با این بدهکاران هیچ‌گونه تعارفی نداشته و یک فرصت 10 روزه به این افراد داده می‌شود که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند و در صورت عدم پرداخت بدهی، با این افراد به کمک رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و از طریق قانون نسبت به بازپس‌گیری حق مردم اقدام می‌کنیم.

طاهرخانی یادآور شد: در صورت لزوم اسامی و لیست بدهی بدهکاران شهرداری به صورت علنی و عمومی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: 10 درصد بودجه سال ۹۷ در جیب ۹ نفر از بدهکاران به شهرداری الوند قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.