به گزارش ایرنا محمد قاسمی روز شنبه در مراسم ویژه حفاظت و قانون که به مناسبت هفته منابع طبیعی در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، افزود: باید بازنگری ویژه بر نظام بهره برداری مناسب از منابع طبیعی انجام شود تا بخشی از مشکلات این حوزه را بتوان حل و فصل کرد.
این مسئول قضایی ادامه داد: وجود متولیان متعدد و مختلف در دستگاه های دولتی باعث شده است دست متخلفان باز باشد و بتوانند به راحتی سو استفاده کنند .
دادستان قزوین با بیان اینکه توسعه جزیی انکارناپذیر در جامعه است، اضافه کرد: هر توسعه ای معایب و محاسنی دارد بنابراین باید پیوست منابع طبیعی در توسعه مد نظر قرار گیرد و صرفا نگاه سرمایه گذاری از باب توسعه نباشد تا منابع طبیعی حفظ شوند .
قاسمی ادامه داد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در صیانت از منابع طبیعی امری ضروری است زیرا وقتی منابع طبیعی دستخوش تغییرات شود هر چقدر هم بناهای احداث شده تخریب شوند اراضی کشاورزی و منابع طبیعی به حالت اولیه خود باز نخواهند گشت.
در این مراسم نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ، معاون عمرانی استانداری ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ، مدیر کل سرمایه گذاری استانداری ، مدیران کل دستگاه های اجرایی و وابسته ، کارکنان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان و همیاران طبیعت نیز حضور داشتند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.