مهدی جلوخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به رسالت دامپزشکی مبنی بر دام سالم، غذای سالم، انسان سالم تامین ایمنی غذا از مزرعه تا سر سفره خانوارها هدف دامپزشکی محسوب شده و برای تحقق آن تلاش می شود .
جلوخانی اظهار داشت: عملیات نظارت، پایش و کنترل بر کلیه مراحل تولید تا عرضه انواع فرآورده خام دامی به صورت دوره‌ای توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان در حال انجام است.
وی هشدار داد:از مصرف‌کنندگان و مسافران انتظار می رود، گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز عرضه معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و از خرید گوشت قرمز از قبل چرخ شده، فاقد مهر و برچسب بهداشتی کشتارگاه خودداری نمایند.
جلوخانی افزود:شهروندان در هنگام خرید گوشت مرغ به بسته‌بندی آن چه به صورت کامل و چه به صورت قطعه‌بندی شده و تاریخ تولید و انقضای محصول توجه کنند و از خرید مرغ به صورت غیر بسته‌بندی خودداری کرده و در صورت مشاهده مراتب را به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.
وی اضافه کرد: شماره تلفن چهار رقمی 1512 و سامانه پیامکی 50001512 پل ارتباطی دامپزشکی با عموم مردم است و شهروندان می توانند هرگونه گزارش تخلف را به این سامانه اطلاع دهند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.