استاندار قزوین تاکید کرد: تاسیس خانه‌های ورزش روستایی موجب پرهیز از پراکنده‌کاری‌ها و بی‌برنامگی‌ها در روستاها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم تجهیز ۲۰ خانه ورزشی قزوین و افتتاح خانه ورزش روستای فارسیان گفت: تاسیس و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی با هدف ساماندهی برنامه‌های ورزشی در روستاها و پرهیز از پراکنده‌کاری‌ها و بی‌برنامگی‌ها در روستاها می‌شود.

وی افزود: خانه‌های ورزش روستایی محلی برای فعالیت‌های ورزشی روستائیان می‌شود که ساماندهی و برنامه‌ریزی را به همراه دارد و با برنامه، فعالیت‌های ورزشی در روستاها انجام می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه پیش از تاسیس خانه‌های ورزش روستایی در روستاها، سالن‌ها و زمین‌های ورزشی احداث می‌شد اما برنامه‌ای وجود نداشت و سلیقه‌ای بود، اظهار داشت: با وجود خانه‌های ورزش روستایی برنامه مدونی برای ورزش روستا خواهیم داشت.

زاهدی با تاکید بر اینکه تاسیس خانه‌های ورزش روستایی موجب ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی مردم روستاها به ویژه نوجوانان و جوانان اعم از دختر و پسر می‌شود، تصریح کرد: در سطح قهرمانی هم خانه‌های ورزش روستایی می‌تواند منجر به شناسایی استعدادهای ورزشی در روستاها شود که در شهرها این مهم به دلیل وجود امکانات، وجود دارد اما در روستاها مغفول مانده است.

وی ادامه داد: با استعدادیابی مردم روستاها در حوزه ورزش، می‌توان شاهد سهم قابل توجهی از روستائیان در ورزش ملی و قهرمانی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.