نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اختصاص ۲۷ صدم درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده موجب افزایش بودجه ورزش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی استان قزوین که به میزبانی روستای قشلاق شهرستان آبیک برگزار شد، گفت: با اختصاص ۲۷ صدم درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش، افزایش بودجه ورزش را به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارتقا داد.

وی افزود: با توجه به اینکه بانوان در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف حضور دارند استفاده بانوان از فضاهای ورزشی می‌تواند به سلامت و نشاط این قشر از جامعه کمک شایانی کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به افتتاح خط‌‎آهن قزوین - رشت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به افتتاح خط‌‎آهن قزوین - رشت به عنوان خط ریلی مهم کشور، با افتتاح دو خطه شدن قزوین به زنجان که در حال اجرا است و افتتاح خط‌ راه‌آهن قزوین به تهران چهره استان قزوین متحول خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی استان قزوین موضوع آب و انتقال آن از سد طالقان به ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستای استان است که عملیات اجرایی این پروژه در حال اجرا است. عملیات لوله‌‌گذاری خط انتقال ۹ کیلومتر آب سد طالقان به شهر آبیک در حال اجرا است که با تکمیل آن و رسیدن آب به شهر آبیک، مشکل آب این شهر رفع می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.