به گزارش ایرنا، محمد قاسمی روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان قزوین که با موضوع بررسی مسائل مربوط به چهارشنبه آخر سال و اتخاذ تصمیم در خصوص کاهش جرائم در ایام نوروز برگزار شد،افزود: با افرادی در ایام پایانی سال و در مراسم‌هایی که برای شادی مردم است بخواهند دست به اخلال در امنیت بزنند هیچ تسامحی نخواهیم داشت و به آنان از همین حالا برای برخورد قاطع هشدار می دهیم.
این مسئول قضائی ادامه داد: البته در رابطه با مواد محترقه‌ای که به صورت جزئی و ناچیز از افراد گرفته می‌شود نیاز نیست که تشکیل پرونده شود، چرا که این موضوع موجب ایجاد سابقه در سیستم قضایی برای افراد می‌شود که تبعات خوبی با خود به دنبال ندارد.
وی در ادامه با تاکید بر تلاش مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی،اظهار داشت: مسایل اقتصادی می تواند موجب رشد آسیب های اجتماعی و افزایش جرائم شود از این رو باید با حساسیت بالا برای کنترل و جلوگیری از تشدید مشکلات این حوزه تلاش کرد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: باید همه تلاش و سعی خود را به کار بگیریم تا شاهد کاهش جرائم در سطح جامعه بویژه در ایام پیش رو که روزهای منتهی به نوروز هستند، باشیم.
وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته شاهد رشد جرائم خشن در قزوین بوده ایم،گفت: باید با تلاش مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع بررسی و برای کاهش و جلوگیری از بروز این دسته از جرائم که تهدیدی برای امنیت جامعه به شمار می روند، اقدام شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.