در راستای تحقق مصوبات چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند و به منظور استقبال از بهار حاشیه آزاد راه قزوین - آبیک از زباله‌ها و کیسه‌های نایلونی پراکنده پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد ایران نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با تایید این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق مصوبات چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند و خدمات سفر شهرستان آبیک و به منظور استقبال از بهار زباله‌ها و کیسه‌های نایلونی پخش شده در حاشیه مجتمع خدماتی و رفاهی عزیزی در امتداد اتوبان به طول یک کیلومتر با مشارکت مجتمع خدماتی و رفاهی یاد شده پاکسازی شد.

 وی افزود: کیسه‌های نایلونی در حاشیه محورهای  مواصلاتی در اثر  تخلیه زباله در حاشیه آزاد راه و عدم توجه به ماندگاری طولانی کیسه‌های نایلونی، چهره نامطلوب و آلودگی بصری ایجاد کرده و چهره طبیعت و مناظر زیبای طبیعی را بر هم می‌زند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: از مدیران مجتمع‌های بین راهی و مردم خواست به منظور استقبال از بهار از تخلیه و پرت کردن زباله‌ها در حاشیه محورهای مواصلاتی خودداری و با ارگان‌های متولی جهت مدیریت پسماندها همکاری کند.

ایران‌نژاد اضافه کرد: محیط زیست ایجاد نشاط در بین مردم و حفظ محیط زیست سالم و تحقق مولفه های حقوق شهروندی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.