به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین علیان نژادی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از دریافت اخبار و اطلاعات از منابع و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر از عاملان توزیع مواد محترقه شدند.
وی افزود : پس از بررسی های لازم و شناسایی محل اختفای مواد محترقه ، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ضمن دستگیری شخص مورد نظر یک هزار و 120 عدد مواد محترقه کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت فعالیت چنین اشخاصی موضوع را با شماره 110 به پلیس گزارش دهند.
شهرستان بویین زهرا با مرکزیت این شهر در 55 کیلومتری جنوب قزوین قرار دارد.

*** کشف بیش از 16 هزار عدد مواد محترقه در شهرستان البرز
فرمانده انتظامی شهرستان البرز نیز از کشف 16 هزار و 364 عدد انواع مواد محترقه طی 2 عملیات پلیسی خبر داد.
سرهنگ بهرام منصوری گفت: در پی کسب خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه به صورت عمده در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز ادامه داد: پس ازانجام رصد اطلاعاتی و شناسایی کامل توسط ماموران پلیس امنیت بخش محمدیه طی اقدام ضربتی فرد فروشنده را هنگام فروش مواد محترقه دستگیر کردند و تعداد 15 هزار و 170 عدد انواع مواد محترقه کشف شد.
وی در ادامه افزود: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان البرز پس از اطلاع از فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد محترقه پس از هماهنگی با مقام قضائی فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از منزل وی یک هزار و 194 عدد انواع مواد محترقه کشف شد.
منصوری با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان گذارند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.