پیکر سردار شهید حمید محمدرضایی از رزمندگان مدافع حرم که سه سال پیش در جریان نبرد با تکفیری های سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، صبح امروز سه‌شنبه در قزوین تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسم تشییع این سردار مدافع حرم که از مقابل امامزاده اسماعیل (ع) شهر قزوین تشییع شد،آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار و جمعی از مسئولان و مردم مومن و همیشه در صحنه قزوین نیز حضور داشتند.

در این مراسم پیکر مطهر این سردار رشید اسلام پس از تشییع در امامزاده حسین (ع) و مزار شهدای قزوین به معراج شهدا منتقل شد.

پیکر شهید محمدرضایی سپس به مسجد امام حسن عسگری مینودر برای نماز مغرب و عشا منتقل شده و فردا بعد از استقبال مردم شهرهای اقبالیه و تاکستان در شهر زادگاه خود شال از توابع شهرستان بویین زهرا تشییع و به خاک سپرده می شود.

شهید محمدرضایی اولین شهدا مدافع حرم استان و معاون عملیاتی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین بود که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در قالب ماموریت مستشاری به سوریه اعزام شد.

وی در اردیبهشت ماه سال 94 در پی انجام عملیات مفقود شد و سرانجام پیکر مطهر این شهید بعد از سه سال به همراه چهار تن از شهدای دیگر مورد شناسایی قرار گرفت و به میهن اسلامی منتقل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.