آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه و در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار حمید محمدرضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم ایران امروز با مشاهده کشورهایی نظیر عراق، سوریه و سایر مناطق تحت اشغال آمریکا و ایادی مزدور آن، شاهد کشتارهای جمعی و ترورهای وحشتناک هستند.
وی ادامه داد: با مشاهده چنین واقعیت هایی نقش مدافعان حرم و شهدای این راه که جوانمردانه و با نثار جان خود از هجوم وحشیانه آنان جلوگیری به عمل آوردند بیش از پیش برای مردم ما مشخص می شود.
امام جمعه قزوین ؛ ایران اسلامی را بدون مدافعان حرم ویرانی، ناامنی و محلی برای نفوذ دشمن دانست و تصریح کرد: مدافعان حرم در واقع جوانمردان و آزادگانی بودند که با مجاهدت، شهامت و شجاعت خود صبر پیشه نکردند تا دشمن وارد کوچه و خیابان های ما شود.
وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم به جای اینکه منتظر باشند تا دشمن به شهرهای آنها بیاید و خرابی و ویرانی به بار آورد، آنان را به موقع در خاک خودشان غافلگیر کرده و پوزه شان را به خاک مالیدند.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم در واقع با تشخیص به موقع خود از خطر دشمنی که به سرعت در حال توسعه و گسترش بود، آگاه شده و با گذشتن از جان خود ریشه آنان را در مرکز خود سوزاندند.
پیکر سردار شهید حمید محمدرضایی از رزمندگان مدافع حرم که سه سال پیش در جریان نبرد با تکفیری های سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، روز سه شنبه با حضور گسترده مردم مومن و همیشه در صحنه قزوین در این شهر تشییع شد.
6012/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.