جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از اقدام به موقع مرکز فوریت های پلیسی 110 در نجات جان یک مادر و نوزاد در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان امروز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی تماس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 با پلیس 110 قزوین مبنی بر اینکه تماس شهروندی هنگام درخواست کمک از اورژانس به یک‌باره قطع شده و احتمال وقوع اتفاق و نیاز مبرم به اورژانس متصور است، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس 110 قزوین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی شماره تماس فرد درخواست کننده خدمات از اورژانس را در منطقه قشلاق شهرستان آبیک شناسایی کرده و با اطلاع دادن به مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نظرآباد استان البرز بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

حاجیان بیان داشت: با حضور عوامل 115 در محل مشخص شد خانمی که برای وضع حمل قصد کمک از اورژانس را داشته هنگام تماس با شماره 115 در منزلش بیهوش شده و ارتباط قطع می‌شود.

وی افزود: در حالی‌که مادر بیهوش و نوزاد به‌دنیا آمده بود بلافاصله اقدامات اورژانسی انجام و مادر و نوزاد تازه به‌دنیا آمده با توجه به داشتن شرایط نامساعد جسمی به مرکز درمانی انتقال یافتند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی بیمارستان مادر و نوزاد از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.