به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در پیام آیت الله عبدالکریم عابدینی ، آمده است: بازگشت پیکر سردار سرفراز جبهه مقاومت شهید حمید محمدرضایی پس از گذشت چهار سال، بار دیگر عطر جهاد و شهادت را در استان قزوین به مشام جان‌ها رسانده است.
در این پیام خاطرنشان شده است: این شهید بزرگوار در نوجوانی به همراه برادر شهیدش که او نیز پس از 31 سال پیکرش بازگشت، در دفاع مقدس حضور یافت و پس از جنگ نیز ردای پاسداری بر تن کرد تا هرجا که نیاز باشد مجاهدانه در میدان جهاد حضور پیدا کند.
آیت الله عابدینی از خداوند متعال مصاحبت با انبیاء و اولیای الهی در بهشت برین را خواستار شده و به خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفته و برای ایشان اجر و صبر مسالت کرده است.
وی همچنین تمامی مردم انقلابی و شریف استان قزوین را به حضور پرشور در مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام دعوت کرده است.
شهید حمید محمدرضایی اردیبهشت ماه سال 94 در دفاع از حریم ولایت و امامت در سوریه به فیض شهادت رسید.
پیکر وی چندی قبل در تفحص های انجام شده برای شناسایی پیکرهای شهدا شناسایی و روز گذشته به میهن اسلامی بازگشت و مورد استقبال خانواده و دوستداران آن شهید قرار گرفت.
پیکر این شهید فردا سه شنبه در مراسمی با حضور اقشار و گروه های مختلف مردم و مسئولان از قزوین تشییع و در زادگاه وی شهر شال به خاک سپرده می شود.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.