به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، محمد قاسمی در دومین نشست کمیته نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم مربوط به آن افزود: تشکیل صف برای دریافت کالا‌های اساسی بیانگر مدیریت غلط مسئولان در توزیع مناسب کالاهاست و این روند باید با کمک مردم اصلاح شود.
این مسئول قضایی افزود: همه باید پیگیر حل مشکلات مردم باشیم و کمک کنیم تا ارزاق عمومی به خوبی تامین شود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه شرایط خاص مدیریت خاص نیاز دارد،گفت: اگر تصمیمات درست بگیریم آثار آنرا در جامعه خواهیم دید.
وی با بیان اینکه کرامت و حقوق شهروندی ایستادن در صف نیست، گفت: وضعیت ایجاد شده نشان می‌دهد در توزیع کالا‌های اساسی موفق عمل نکرده‌ایم و باید این خلاء را با توزیع مناسب و آسان اقلام و ارزاق عمومی جبران کنیم.
قاسمی با اشاره به اینکه تصمیمات ما باید کاربردی باشد و در این خصوص همه پای کار باشند، گفت: نتایج کارها تا به امروز صددرصد مفید نبوده و گله مندی در توزیع، نظارت و برخورد با متخلفان وجود دارد.
این مقام قضایی درباره قیمت مرغ نیز گفت: توقع نابه جایی است که مرغداران نهاده‌ها را آزاد خریداری کنند و دولتی ارائه دهند، بسیاری از استان‌ها قیمت مصوت وزارت خانه یعنی 11 هزار و 500 تومان را رعایت نمی‌کنند و بنابراین اصرار بر رعایت آن توجیه منطقی ندارد و باید در این خصوص تجدید نظر شود.
این مسئول، 2 نرخی بودن را موجب تورم دانست و اضافه کرد: نباید نیاز‌های استان و ذخایر استراتژیک، به سایر استان‌ها ارسال شود و البته نهاده‌های مورد نیاز 400 واحد مرغداری استان هم باید با تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی تامین شود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی به موقع در خصوص شرایط بازار نیز گفت: در انعکاس خبر‌های مربوط به تنظیم بازار از رسانه‌ها انتظار داریم از بیان مواردی که به التهاب بازار منجر می‌شود خودداری کرده و زمینه آرامش جامعه را فراهم کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.