به گزارش ایرنا عسگر علی جوانبخت روز یکشنبه در جشنواره تجلیل از خیران مدرسه ساز ناحیه یک و 2 قزوین افزود: در صورت تامین اعتبارات ، سال آینده همه مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره های خیران مدرسه ساز در تمام شهرستان و نواحی استان اضافه کرد: سطح استانی بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز نیز با رویکرد افزایش ایمنی مدارس در اردیبهشت ماه سال 98 برگزار خواهد شد.
جوانبخت ادامه داد: در جشنواره دوره قبل خیران 100 میلیارد ریال برای کمک به مدرسه سازی تعهد کرده بودند که نزدیک 80 درصد آن محقق شد و پیش بینی می شود در جشنواره بیست و یکم، با رشدی 2 برابری، خیران 200 میلیارد ریال در این امر خیر مشارکت کنند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین با بیان اینکه از هزار و 100 مدرسه احداث شده پس از انقلاب اسلامی در قزوین، نیمی از آنها توسط خیران ساخته شده است، افزود: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیران با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیران برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات خیران در امر مدرسه سازی گفت: آینده هر جامعه را می توان در وضعیت کنونی مدارس مشاهده کرد و از این جهت خیران مدرسه ساز تاثیر بزرگی در نظام تعلیم و تربیت دارند.
خیرالله رحمانی افزود: خیران همه وجود خود را برای درمان دردهای جامعه می گذارند و اوج انسانیت زمانی جلوه گر می شود که انسان درد جامعه و مردمش را داشته باشد.
وی با بیان اینکه خیران با این اقدام خداپسندانه در مدرسه سازی نام و یاد خود را ماندگار می کنند افزود: به منظور ایجاد فضاهای شاد و مناسب برای همه دانش آموزان ، استان نیازمند مشارکت خیران هستیم.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.