به گزارش ایرنا، مرتضی یعقوبی روز یکشنبه در نشست نظارت بهداشتی و دامپزشکی در شهرستان آبیک با هدف تدوین برنامه عملیاتی و اقدامات نظارتی پایان سال افزود: کنترل و نظارت بهداشتی و دامپزشکی بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز از نیمه اسفند ماه سال جاری آغاز شده است.
وی اضافه کرد: این نظارت ها تا نیمه دوم فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت و طی این مدت همه اماکن مرتبط با حوزه تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در تمامی سطح شهرستان تحت نظارت مستمر قرار خواهند گرفت.
یعقوبی با بیان اینکه باید نظارت های بیشتری بر رستوران‌های شهری و برون شهری صورت گیرد، اظهار داشت: سردخانه‌های مواد پروتئینی و مکان های نگهداری و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز یکی از مهمترین اولویت های سازمان دامپزشکی در حوزه نظارت است و باید همکاران دامپزشکی در این زمینه اهتمام و دقت بیشتری داشته باشند .
وی در ادامه امنیت و بهداشت غذایی مسافران نوروزی را ضروری دانست و گفت: تیم های ثابت و سیار اداره دامپزشکی استان و شهرستان برای حفظ سلامت و امنیت غذایی مسافران به صورت مستمر تمهیدات لازم را اتخاذ می کنند.
رییس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک با اعلام شماره 1512 برای دریافت گزارش های مردمی از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را اطلاع رسانی کنند.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.