به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قزوین، حکمت الله هاشمی روز یکشنبه افزود: فراگیران در این دوره آموزشی توانستند، مهارت و تکنیک های استفاده از ست هیدرولیک، پنوماتیک، اره های چند کاره،اره های چوب بر، زنده یاب ها، نکات ایمنی به همراه سرویس و نگهداری این تجهیزات را فرا بگیرند.
وی در خصوص اهمیت برگزاری این دوره گفت: خدمت رسانی با کیفیت بالا با کاهش هزینه برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است از این رو با رایزنی با سازمان امداد و نجات، چهار متخصص در زمینه تجهیزات امداد و نجات را به استان دعوت کردیم که هم از حیث آموزش وهم تعمیر قطعات معیوب به ما یاری کنند.
هاشمی ادامه داد: قیمت تجهیزات امداد و نجات بسیار زیاد است به طوری که ست نجات هیدرولیکی که داخل یک خودروی نجات قرار می گیرد بیش از 2 میلیارد ریال هزینه دارد که این اقلام در همه پایگاه های استان موجود است.
وی با اشاره به تعمیر 30 قطعه از تجهیزات امدادی هلال احمر قزوین در حاشیه این دوره،گفت: در نگهداری تجهیزات امداد باید به این موضوع توجه داشته باشیم که کوچکترین مشکل برای این دستگاه ها زنجیروار به هم ارتباط پیدا می کنند به طور مثال اگر مولد نباشد سایر تجهیزات به کار نمی آیند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.