به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه توحید گفت: نماز خواندن تنها جلوه‌ای از اقامه نماز است.
وی با بیان اینکه انسان‌های با اراده و دارای فرهنگ الهی می‌توانند نماز را اقامه کنند،افزود: با معرفت الهی انسان‌ها شوق به نماز خواندن، و در نهایت اقامه نماز پیدا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین به تشریح سوره حمد پرداخت و ابراز کرد: پاسخ بسیاری از سؤالات ما در سوره حمد آمده است و با فهم عمیق این سوره می‌توانیم دریابیم که از کجا آمده‌ایم، توسط چه کسی آفریده شده‌ایم و سرانجام کار ما چه خواهد شد.
امام جمعه قزوین ادامه داد: انسان سؤال‌های اساسی خود را می‌تواند به صورت اجمال در سوره حمد و به تفصیل از قرآن پیدا کند و اگر بتواند پاسخ‌های خود را از قرآن بگیرد، شوق به نماز و عبادت در او افزایش می‌یابد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه نماز از جنس قرآن است،گفت: خداوند قرآن را کریم معرفی می‌کند و انس با قرآن، انسان را پرورش می‌دهد و هر کسی می‌خواهد انسان حقیقی شود، می‌باید با قرآن انس و الفت بگیرد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.