صدیقه ربیعی روز شنبه در دیدار با بانوان دستگاههای اجرایی شهرستان آبیک ، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: اگر بخواهیم توسعه و پیشرفت را برای کشور رقم بزنیم می بایست از کل ظرفیت و منابع بهره بگیریم.
وی اظهارداشت: در گذشته نگاه به زنان یک نگاه ابزاری بوده و امروزه این نگاه متحول شده و به برکت نگاه معمارکبیر انقلاب، حضور و مشارکت پررنگ زنان را مشاهده کردیم و زنان همواره در تمامی عرصه ها نقش آفرینی کردند.
ربیعی با اشاره به نقش حمایت و پشتیبانی زنان از مردان در هشت سال دفاع مقدس گفت: حمایت زنان همواره موجب دلگرمی واقتدار مردان در دفاع از کیان کشور بوده است.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اصل نظام عدالت جنسیتی را به عنوان محور اصلی تصمیمات خود بنا نهاده و تاکید بر شایسته سالاری فارغ از نگاه جنسیتی دارد افزود: به تبع آن در استان قزوین هم به برکت نگاه استاندار این امر کاملا مشهود است و نگرش به زنان تغییر کرده است و از خدمات افراد براساس تخصص، تعهد و حسن سابقه و روحیه کارجمعی و توانمندی هایشان، برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده می شود.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری اضافه کرد: مسائل و حضور اجتماعی زنان باید به یک باور و اعتقاد قلبی تبدیل شود و امروزه شاهد این امر هستیم که مردم در عرصه های مشارکت در انتخابات، با انتخابهای خود استفاده از ظرفیت زنان را به منصه ظهور می رسانند.
ربیعی ادامه داد: مادران محور اصلی خانواده هستند و اگر بخواهیم خانواده با نشاط، موفق و سالمی داشته باشیم در واقع مادر خانواده باید با نشاط، موفق و سالم باشد.
درپایان مراسم از تعدادی از بانوان شاغل در ادارات شهرستان آبیک تقدیر به عمل آمد.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.