به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، مصطفی صالحی روز شنبه در نشست مشترک شهرداران و اداره کل بازرسی استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: اصلاح برخی از رویه های موجود در شهرداریها باعث جلوگیری از انحراف از قانون می شود و این اقدامات باید با اصلاح ساختار به کمک خود مجموعه شهرداریها انجام گیرد.
وی ضمن تشکر از همکاری و همراهی اداره کل بازرسی با مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد: ارتقای سیستم حسابرسی، استفاده از حسابرسان رسمی و متعهد و استقرار سامانه برای شفاف سازی عملکرد لازم و ضروری است تا شهرداری ها در آینده با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه نشوند.
این مسئول همچنین بر لزوم نگاه اصلاح گرایانه و واقع گرایانه به شهرداریها تاکید کرد.
عبدالله آقا علیخانی مدیرکل بازرسی استان نیز در این جلسه ضمن تشریح شرایط موجود کشور بر لزوم برخورد قاطع با فساد وفق مقررات در تمامی سطوح اجرایی استان تاکید کرد و افزود: ملاک عملکرد دستگاه ها و افراد تطبیق آن با قانون بوده و اداره کل بازرسی در خصوص اصلاح ساختار شهرداری ها از آمادگی لازم برخوردار است.
در ادامه این جلسه در خصوص بررسی مشکلات حوزه مدیریت شهری از جمله قوانین قدیمی در شهرداریها،جذب نیروهای متخصص،شیوه برگزاری مناقصات و مزایده ها و مسائل مالی بحث و گفت و گو شد و شهرداران استان در خصوص مسایل و مشکلات حوزه کاری خود مطالبی را بیان کردند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.