محمدرضا یوسفی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ودیعه گذاران حج تمتع تا پایان بهمن ماه سال 85 می توانند از ساعت 10 روز جمعه 10 اسفندماه از طریق حضوری و اینترنتی برای ثبت نام اقدام کنند.
یوسفی گفت: از کاروان های در نظر گرفته شده برای استان قزوین پنج کاروان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد هستند که 6 مورد آنها در شهر قزوین و 2 کاروان در شهرستان های تاکستان و بویین زهرا از زایران ثبت نام می کنند.
این مسئول اضافه کرد: هزینه این سفر معنوی حداقل 221 میلیون و 44 هزار و 500 ریال و حداکثر 258 میلیون و 377 هزار و 500 ریال است و بخش اول هزینه مابه التفاوت سفر 200 میلیون ریال با احتساب مبلغ ودیعه گذاری و سود متعلقه می باشد.
یوسفی اضافه کرد: زایران جهت مشاهده کاروان های حج تمتع سال 98 ابتدا به سایت Qazvin.haj.ir مراجعه نمایند و سپس به سایت reserve.haj.ir جهت به روز رسانی اطلاعات خود مراجعه وبا دریافت کد رهگیری اقدام به ثبت نام نمایند.
وی با یادآوری تمهیدات و برنامه ریزی صورت گرفته برای متقاضیان ثبت نام در سال جاری گفت: 98 درصد ظرفیت کاروان های حج در کشور از طریق اینترنت و غیر حضوری تکمیل خواهد شد و زایران در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت می توانند جهت اصلاح و تکمیل اطاعات و ثبت نام به دفاتر زیارتی اعلام شده مراجعه نمایند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.