مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین گفت: دومین تور ویژه برای خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های شاخص سراسری داخلی و بین المللی به منظور معرفی شهر قزوین و ظرفیت‌های متنوع آن برگزار می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین ، عادله مهرابی افزود: این تور با دعوت اداره روابط‌عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین از خبرنگاران ایران و جهان و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و برگزاری موفقیت آمیز تور رسانه در هفته فرهنگی قزوین سال قبل، امسال نیز این برنامه در دستور کار قرار گرفت .

مهرابی با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری با معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین می توانند مدیریت شهری را در راستای رسالت و شعار خود یعنی «قزوین شاداب؛ نزدیکترین مقصد» همراهی کنند، افزود: در این برنامه خبرنگاران از جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های ویژه شهر قزوین بازدید خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت و تأثیر رسانه در جذب گردشگر، سعی ما بر این است که خبرنگاران و عکاسان رسانه های مطرح داخلی و خارجی برای انعکاس ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر قزوین در این شهر حضور یابند تا ثمرات آن را در کوتاه مدت شاهد باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.